vrijdag 22 juni 2007

Scraps en andere perikelen...

 
credits hier
 
credits hier

Dit zijn weer een paar scrapjes die ik onlangs gemaakt heb in opdracht van een aantal websites.
De ene is gebaseerd op een schilderij van Josephine Wall. "Caught by a sunbeam". Ik hou heel erg van haar werk.
Een beetje sprookjesachtig en romantisch....Ik zag laatst een programma op de BBC waarin ze een aantal kamers van een hotel op het "Isle of Wight" had beschilderd met haar kunst. Zag er prachtig uit. Kijk hier maar eens!

De andere scrap is Jan op het strand. T'is een foto van vorig jaar. Toen scheen de zon ook al bijna niet :-/
Nog een paar daagjes (zondag) dan zijn Jan en ik 19 jaar getrouwd! De tijd gaat snel!

Vanochtend hebben we mijn schoonmoeder en haar zus naar de bus gebracht. Ze gaan een weekje naar een hotel in Gulpen/ Zuid-Limburg. Daarna Jan bij zijn werk afgezet, en doorgereden ( met de rode auto, ZONDER stuurbekrachtiging, steun, kreun...)naar mijn moeder. Gezellig naar de markt gelopen, boodschapjes gedaan, harinkje gegeten, op ons gemakje gelunchd en toen weer naar huis getuft. Tuf tuf tuf ( dat is de motor), kabel kabbel kabbel( ik hoor overal water stromen), steun en kreun ( dat ben ik als ik de bochten om moet).....zomaar even wat geluiden die de auto en ik maken!
:-)

Zo, nu is het de hoogste tijd voor een lekkere bak thee met een bonbonnetje!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: