vrijdag 1 juni 2007

Foutje! Bedankt!

 

Het menu van vanavond was zo veelbelovend! Gebakken aardappeltjes, bleekselderij, varkenshaas met pindasaus....
Tja, de pindasaus.....Dat ging NIET helemaal goed deze keer. Ik had een ander merk, het eigen merk van AH. En ik moet zeggen: ik was er te laat mee begonnen. Normaal hoef je er alleen maar sambalsaus en ketjap bij te gooien, even opwarmen en klaar! Maar deze bleek nog aangelengd te moeten worden met water. Dus snel, snel...in de pan. De rest was namelijk al klaar.
En het schoot maar niet op. Het bleef maar klonteren. Dus kreeg ik het lumineuze idee om het zooitje maar even in de blender te gooien, om in ieder geval wat sneller die klonten klein te krijgen. Tja....een goede raad: Zet hem dan NOOIT in de hoogste stand! :-) Zoals op de foto te zien is, zat alles onder. Inclusief mijn hele voorkant tot aan mijn slippers toe. EN de keukenkastjes EN de grond. Jakkie!!
Maar goed. Het eten was lekker, hoor.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: