woensdag 27 juni 2007

Oranje boven!

 
credits hier
 
credits hier

Dit zijn de laatste nieuwe scraps. Ik zag gisteren op tv dat prinses Alexia jarig was. Dus dacht ik: laat ik eens even een scrap maken van het koninklijk huis! Niet omdat ik zozeer oranjelievend ben, hoor. Maar gewoon, het blijven natuurlijk wel schattige kindertjes. En ik vind het leuk om iets typisch nederlands te scrappen. Vooral de amerikanen op de buitenlandse scrapforums vinden dat echt heel apart. Dus ik heb het eigenlijk meer voor hun gedaan.:-)

Op de andere scrap zie je Leah. Dat is het nichtje van een Ierse kennis. Ze danst de sterren van de hemel. Ze wint allerlei prijzen in Ierland en Schotland. Het is ook erg leuk om haar te zien dansen. Met die kleine beentjes in het rond springend....schattig!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: