maandag 18 juni 2007

Terug naar vroeger.....

 

Kijk nou toch eens! Ineke in haar jonge jaren! Is het niet enig?? Vind ik wel! Vanmiddag heb ik kopietjes gebrand van een DVD met allemaal oude filmpjes uit de jaren 70 erop. De hele reutemeteut kwam voorbij: nichtjes, neefjes, ooms en tantes, oma, grote haardossen, lange bakkenbaarden, mini rokjes, oude autootjes (alhoewel....toen heeeel modern!), veel bloemprinten (nu weer helemaal in). Zo leuk om te zien! Ik ben ook blij dat ik hem vanmiddag ook heb opgezet toen mijn oom en tante, moeder en haar vriend op bezoek waren. Zo kreeg ik gelijk een boel achtergrond informatie.
Ik heb hem net WEER opgezet om hem aan Jan te laten zien. Ik heb niet zoveel foto's van vroeger, dus levende beelden is helemaal het einde. Ik ben er hartstikke blij mee.:-)
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: