vrijdag 29 juni 2007

Zomer?? Echt niet!

 
credits hier
 
credits hier

Is het ECHT zomer?? Ik geloof er geen sikkepit van! Volgens mij is de aarde stiekem een halve slag gedraaid en wordt het weer winter! Goh, wat heb IK het koud gehad vandaag. Vanochtend had ik een bloes met lange mouwen aan...koud! In de middag maar een vest eroverheen aangetrokken....nog koud! Sokken aan....NOG koud! Uiteindelijk nog een zelfgebreide wollen poncho over alles heengedaan, en nu pas heb ik het een beetje comfortabel.
En dan die regen vandaag...normaal gaan mijn moeder en ik lopend naar de markt, maar nu hebben we toch de auto maar gepakt. En terecht, want het kwam met bakken uit de hemel.
Na afloop nog even langs het huis van mijn schoonmoeder gegaan om boodschappen en bloemen neer te zetten. Zij en haar zus zijn een weekje naar Zuid-Limburg geweest. Vanmiddag belde ze dat ze aangekomen waren op het verzamelpunt, dus toen ben ik ze gaan halen en heb ze weer thuis gebracht. Het valt niet mee om een rollator in de auto te proppen :-/
Ze hebben het in ieder geval reuze gezellig gehad.

Wie het ook reuze gezellig heeft gehad is Mariska. Zoals wel uit bovenstaande scrap blijkt. Waar het idee ineens vandaan kwam weet ik niet, maar ineens waren ze midden op straat aan het Twisteren. :-)
Op de andere scrap staan mijn neef Thierry en nicht Roxanne. Ze waren toen wel een jaar of 16 jonger. Tjee, wat vliegt de tijd!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: