zaterdag 14 juli 2007

Help! Mijn hoofd loopt om....

 
credits hier

 
credits hier

Ik begin nu toch echt wel een beetje zenuwachtig te worden voor maandag. Heb ik wel aan alles gedacht? Neem ik misschien teveel of te weinig mee? Is wàt ik mee wil nemen wel schoon en gewassen? (Nee dus...er ligt nog strijkgoed) Zijn alle papieren in orde? Is de memorycard van de camera leeg? Nee, de foto's moesten dus eerst nog even op de computer gezet worden. Telefoon opgeladen? Beltegoed genoeg? Opladers mee? Oh jee, dus ook die verloopstekkers nog even pakken....En ook mijn oordopjes.(Jan snurkt :-/) En boeken om de tijd in het vliegtuig te doden! Is alles wat bederfelijk is op?? Planten moet ik nog watergeven. Kattenbak moet nog schoon. Er is nog een blikje met deeg voor party-croissantjes dat op moet... Morgenochtend maar even van die worstjes erin doen en afbakken. Oh jee, ik moet ook nog even tanken morgen. Jan, de vriend van mijn moeder brengt ons met onze auto naar Schiphol. Ok, dus dan moet ik ook maandag niet vergeten de autopapieren en mijn sleutelbos aan hem te geven. Sleutelbos moet mijn moeder daarna weer hebben, want zij geeft Cloris de kat te eten. De vogeltjes heb ik gisteren al bij mijn moeder gebracht. Die zijn dus aan het logeren. Ik mis ze wel, hoor. T'is ineens stil in huis. Geen gezellig gekeuvel op de achtergrond....
Oeps, dan moet ik ook niet vergeten om de koffersleuteltjes van de bos te halen...De koffers mogen niet op slot als je naar de VS reist. Maar als we in het hotel in New York zijn, wil ik ze toch wel graag op slot hebben. Ok, waar moet ik nog meer aan denken???
Hmmm, ik vraag me af waar Jan en Mariska aan denken? Hihihihi :-/

Intussen heb ik ook weer 2 scraps gemaakt. Ja, dat gaat gewoon door, hoor! Dat is nu eenmaal leuk om te doen. Leuker dan strijken in ieder geval :-)
Het zijn beide scraps voor challenges op Scrapbook Flair. (dat is toch wel mijn favoriete scrapsite) De ene scrap is Mariska met haar vriendin Suzanne. Dat moest in het bruin met roze.

De andere scrap is van Babette. De dochter van Els en Antoine. Deze foto had ik nog van haar op de computer staan. Normaal kun je weinig met een foto waar iemand met zijn ogen dicht op staat. Maar in dit geval werkt het wel :-)

Verder wil ik iedereen nog bedanken voor hun "Goede Reis" wensen. Ik kreeg emailtjes van Aart, Sylvia, Tante Tiny ( van haar ook nog een kaart) en Suzanne. Zij heeft ook nog iets op haar blog geschreven. Ja, die lees ik nog steeds, hoor, Suzanne! :-)
Bedankt allemaal en tot ziens!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: