dinsdag 14 augustus 2007

Ben ik erg veranderd??

 
credits hier

 
credits hier

Hier zijn weer een aantal scraps die ik gemaakt heb. Alletwee uiteraard voor een of andere challenge. En? Ben ik veel veranderd? Denk het wel. Ja, duh...ik ben nu oud en belegen. En dat proces gaat maar door en door...:-/
Maar goed, ELKE leeftijd heeft zijn charme. Toch??

Vanmiddag zijn Mariska en ik (zij vooral) aan de slag gegaan met het maken der stola's voor de aankomende poolse bruiloft.Ik had speciale naalden aangeschafd. Het garen was in orde, niet te dik, niet te dun.
De naaimachine van mijn moeder geleend. ( bij de mijne loopt het spoeltje er steeds uit). Alles was er klaar voor.
Mariska had nog nooit iets genaaid, dus uitgelegd hoe je een spoeltje op moest winden, hoe de draad ingeregen moest worden...tot zover wist ik het nog wel. Om niet de stof van de stola te verklooien, eerst maar even een proeflapje gepakt. Het LEEK goed te gaan, maar dat was alleen aan de bovenkant. De onderkant zat vol met lussen. De draad brak steeds af en het proeflapje zat ook nog eens vast in de machine. De gebruiksaanwijzing er maar eens bijgepakt. Ohwwww, het was een kwestie van de draadspanning instellen! Nou mooi niet! ALLE standen geprobeerd! LUSSEN!! Ten einde Joke gebeld.Die dacht ook dat het aan de spanning moest liggen. Nog maar eens geprobeerd...nee, het werkt niet. Wat een ellende! Dus we hebben hem maar weer in zijn hoes gedaan. Morgen gaat Mariska maar even naar de Singerwinkel met haar proeflapje, om te kijken of ze daar raad kan krijgen. En anders moet het maar met de hand. Oh, we zijn zulke goeie naaisters! Waar zijn we aan begonnen......:-/
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: