zondag 19 augustus 2007

Gelukt, maar vraag niet hoe!

 
Credits hier

Tjonge jonge, wat hebben die stola's een voeten in de aarde gehad! Nooit, maar dan ook NOOIT meer, zal ik de naaimachine nog ter hand nemen. Maar dat geldt alleen voor mij. Mariska heeft het er goed van afgebracht. Ik denk dat zij aanleg heeft! Zij kwam op het idee om toch mijn eigen naaimachine maar eens te proberen. En het ding bleek prima te werken. Bij HAAR. Dus haar stola was binnen de kortste keren af. De mijne heeft ze daarna ook gelijk maar even gestikt.
Maar nu wil het feit dat ik vannacht helemaal niet lekker geslapen heb. En dan ga ik liggen denken....en ik dacht: mijn stola moet anders...de naad moet in het midden aan de binnenkant en niet aan de onderkant. Ik DACHT dat dat snel te verhelpen was. Is normaal ook wel zo. Gewoon een randje afknippen, binnenste buiten keren, naad naar het midden en weer vaststikken. Dat kan toch iedereen?? Nou, IK niet! Ik had nog geen 3 steekjes genaaid of de stof zat al weer helemaal klem in het spoelhuis! Ok, kan gebeuren...(ik werd al een beetje uitgelachen door Mariska). Nog maar eens geprobeerd...Weer klem! En ik deed echt niets raars! Dat ding is gewoon vervloekt! Zodra Mariska erachter zit gedraagt hij zich voorbeeldig. Dus zij heeft mijn stola maar afgemaakt! Bedankt, Maris!

Donderdag zijn we naar Ikea geweest. Was wel grappig. Later hoorde ik dat mijn moeder er ook rondgelopen heeft, en nog later las ik dat Suzanne ook naar de Ikea is geweest. We hebben zeker allemaal tegelijk het Ikeaboekje in de bus gehad! :-) En dan gaat het kriebelen. Dan willen we wat kopen! En ideetjes opdoen voor Mariska's kamer. Die moet nodig eens opgeknapt worden. Leuke dingen gezien. Ik was weg van een wit kastje met doorzichtige knoppen. Maar ik kan het nergens kwijt :-( Voor Maris hebben we leuke stoffen paneelgordijnen gezien. Verder heb ik nog een witte plastic bak gekocht. Daar ga ik, samen met 2 bouwlampen, een mini foto studiootje van bouwen. Een softbox, zeg maar. Speciaal om kleine objecten te kunnen fotograferen zonder schaduw. Die foto's gebruik ik dan weer om scrapkits mee te maken. Jahaa, zo blijft een mens bezig! Maar ik zie dat het nu echt tijd is om te gaan slapen. Welterusten allemaal!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: