donderdag 2 augustus 2007

Gesprongen ader!

 
Toen ik maandagavond vanuit mijn OOGhoeken de spiegel in het OOG kreeg, en er een OGENblik een blik in wierp, met dit doel voor OGEN, om te zien of er nog haken en OGEN aan mijn OOGverblindend uiterlijk zaten, was ik in een OOGwenk een en al OOG voor wat ik daar in het OOG kreeg. Ik moest wel onder OGEN zien, (tuurlijk, ik had mijn OGEN ook niet in mijn zak!), dat mijn ene OOGbal toch wel erg in het OOG viel.
Ik moet zeggen: het was geen OOGstrelende aanblik! Ik gaf mijn OGEN eens flink de kost, maar moest toch met lede OGEN aanzien dat mijn OOG erg rood was. Maar ik zal het verder in het OOG houden. Misschien dat ik het nog tijdens een onderhoud onder vier OGEN onder het OOG van de OOGarts breng. Die heeft er wel OOG voor, neem ik aan. Maar zolang ik nog een hand voor OGEN kan zien en zolang ik nog iedereen onder OGEN durf te komen, lijkt me dat niet nodig.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: