maandag 20 augustus 2007

Wie oh wie!

 
credits hier

 
credits hier

 
credits hier

Wie helpt mij om een mysterie op te lossen?? Het gaat om het volgende...Gisteren was ik van plan een CDtje te branden met het een en ander. Dus ik pak een lege CD, stop hem in de brander en wil beginnen met branden. Blijken er allemaal foto's te staan op die (naar mijn idee) lege CD! Allemaal mensen die ik niet ken. Op zich wel leuk, want ik kijk graag foto's, maakt mij dus niet uit van wie. Maar NIEMAND in huis kent ze. Het gaat om ene Clare en haar familie. Ze zijn op vakantie in Frankrijk (denk ik). Er staan ook nog een aantal foto's op van carnaval of iets dergelijks. Wie oh wie kent deze familie? En wie oh wie weet hoe ze hier in huis terecht zijn gekomen??!!?? Ik ben daar dus hartstikke benieuwd naar!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: