zondag 21 oktober 2007

nieuwe scraps!


credits hier

credits hier

Goeiemorgen allemaal! Lekker geslapen? Ik wel! Ik heb zojuist weer een nieuwe scrap op de ScrapbookFlair site gezet. Deze keer is het er eentje van Mariska, samen met tante Ger. Tante Ger is/was een zus van Jan's vader. Een oudtante van Mariska dus...Er zit 80 jaar verschil in leeftijd tussen ze. Tjonge! Een hele mensenleeftijd.
De andere scrap is weer voor een wedstrijdje. Dit keer moest ik een kunstwerk van ene Luis Royo gebruiken. Nooit van gehoord! Dat is wel een voordeel van de site: je komt in aanraking met kunstenaars waar je het bestaan niet van wist...
Nu zie ik aan de inzendingen van die wedstrijd dat de meeste mensen de "blend" techniek gebruiken voor het maken van de scraps. Het vloeiend over laten gaan van meerdere plaatjes, zeg maar. En dat gooit hoge ogen, blijkt. Ik zal dat ook eens gaan doen. Kijken of ik dan hoger scoor. Als experimentje, want ik hou er niet zo van.
Ik was van plan (ja, echt waar!) om minder aan de wedstrijden mee te doen en eens wat meer van mijn oude foto's te gaan scrappen. Maar het lukt me niet! :-/
Het is toch wel erg verslavend! Geen idee waarom. Zo vaak win ik niet. Maar één "gouden" medaille, en een paar keer "challenge owner choice". En meestal als zo'n wedstrijd 3 a 4 weken duurt, verlies ik ook al mijn interesse. Dan kijk ik niet eens meer hoe ik er voor sta. Dus waarom doe ik eigenlijk mee? GEEN IDEE! Het enige dat ik kan verzinnen is dat het inspirerend werkt. En misschien ook wel dat ik graag met opdrachten werk. Dat is een beetje hou-vast, zeg maar.

Maar goed, ik ga eens opschieten. Moet nog van alles klaar leggen voor morgen. Ga nog even bij mijn schoonmoeder langs, daarna naar mijn moeder. Mariska en ik eten daar vanavond. Dan snel naar huis, inpakken, slapen en morgen weer vroeg op!
Jan is dit weekend weg met het koor Inspirited. Ze zijn naar Epen in Zuid-Limburg. Vanavond laat (waarschijnlijk pas midden in de nacht) is Jan weer thuis. Dan kan hij eventjes kort slapen, heel kort. Om daarna ons even op Schiphol aftezetten. Ons vliegtuig gaat om 9.40. En dan zijn we al om 10.15 (ja, tijdsverschil van 1 uur) in Dublin. Een uurtje later in het hotel, en een half uurtje daarna lopen we al winkel in winkel uit ;-) Jippieeee! Leuk, leuk, leuk, leuk!

Tot volgende week!

Geen opmerkingen: