donderdag 11 oktober 2007

Terug in de tijd....


credits hier

Met bovenstaande scrap gaan we even terug in de tijd.. De tijd waar zovelen (meestal ouderen) van zeggen: Vroeger…toen was alles nog goed!
De foto heb ik onlangs gekregen via mijn moeder. Zij kreeg hem weer van haar broer Nico, mijn oom dus. Hij had hem ergens in een laatje gevonden, ingescand en doorgestuurd. Lang leve de techniek! Van mijn kant van de familie heb ik niet zoveel foto’s, dus met elke foto die ik krijg ben ik reuze blij.
Het was wel even puzzelen wie er nu allemaal op de foto stonden. Maar met de hulp van de rest van de familie ben ik er wel achter gekomen.
Van links naar rechs zijn dat: José, (mijn zus), daarna mijn moeder, mijn tante Joke, (zus van mijn moeder), met mij op haar arm. ( ik noem haar geen tante, we schelen maar 12 jaar), Ome Jan (vroeger getrouwd geweest met mijn tante Tiny, zus van mijn moeder), daarachter mijn opa, tante Annie, (de vrouw van Ome Nico), mijn vader, mijn oma en ene Tijk Offringa. Dat was een vriend van mijn ome Hans. Hans noem ik ook geen oom, hij was ook nog te jong.
Maar die Hans lag dus in 1964 in een militair hospitaal in Amersfoort en we gingen hem met de hele familie bezoeken. De foto is door Ome Nico gemaakt. Ik ben benieuwd of hij nog meer foto’s in een of andere la vindt! Ik hou me aanbevolen. Dan heb ik weer wat te scrappen!

Geen opmerkingen: