dinsdag 20 november 2007

Challenge Owner's Choice


credits hier

Mijn 'Rome' scrap is Challenge Owner's Choice geworden! Dat was in the "It's a small world' wedstrijd.
Voor deze wedstrijd is er een 'geheim' panel samengesteld, die onafhankelijk van elkaar de scraps gingen beoordelen en punten gingen geven.Daarna werden de punten bijelkaar opgeteld.
Dit alles om vriendjespolitiek uit te sluiten. Ik vind wel dat het beter heeft gewerkt. De scrap die gewonnen heeft WAS ook een goede en mooie scrap.
Vaak winnen er scraps die niet eens aan de wedstrijdcriteria voldoen. Maar goed, geen idee of dit soort wedstrijden nu vaker uitgeschreven gaan worden.
Ik blijf in ieder geval vrolijk meedoen. Ik vind het veel te leuk om te kijken wat ik ervan kan maken. Soms is het best moeilijk. Neem nou de volgende scrap. De opdracht was om een witte scrap te maken met een winterthema. Maar ja, wit op wit zie je haast niet. Dus is het zoeken naar de juiste elementen en achtergronden. En flink in de weer met kleuraanpassingen.
Toch vind ik hem heel mooi geworden. Rustig en stijlvol.


credits hier

Ik had met twee scraps meegedaan aan de "It's a small world" wedstrijd. De volgende is 5e geworden....

credits hier

Geen opmerkingen: