vrijdag 9 november 2007

Helemaal vergeten!

In mijn enthousiasme vergat ik helemaal te vermelden wat nu eigenlijk de prijs, die de website van Enjoy gewonnen heeft, nog meer inhoudt!
Het is niet alleen de wisselbeker die we een jaartje in de kast mogen hebben staan....neeheee, er zit nog wel even meer aan vast!

Ten eerste: een gratis CD-opname aangeboden door "Gala van het koor Records & Korenstudio Jack Haveman - Meppel",t.w.v. € 500,00!
Ten tweede: een masterclass van het Charles Vermeer Zanginstituut t.w.v. € 250,00
Ten derde: een kortingsbon van € 200,00 op drukwerk van de zanggroep, aangeboden door ESHA drukwerkfaciliteiten
Ten vierde: een kortingscheque ter waarde van € 200, beschikbaar gesteld door Multi Mix Music
Ten vijfde: een SuperVoices DVD/CD verrassingspakket, aangeboden door Zing.nl
Ten zesde: een gratis jaarabbonnement op Zing Magazine

Niet gek, toch? En dat voor een kleine moeite om de website te nomineren!
Ik heb tijdens de gehele nominatie procedure een prettig contact gehad met Rob de Visser (de contactpersoon van Zing.nl).
Afgelopen donderdag heb ik hem nog even gebeld om door te geven welke leden van het bestuur de prijs in ontvangst komen nemen op 17 november 2007 in de Doelen in Rotterdam.
Hij drukte me nog even op het hart dat het om een WISSELBEKER ging, die we volgend jaar door moesten geven aan de winnaars van 2008...
Ik heb hem beloofd dat ik er persoonlijk op zou toezien dat hij gepoetst en wel weer ingeleverd wordt! :-))
Hij ook weer helemaal blij...:-))

Ik heb ook weer een aantal scraps gemaakt. De ene is Mariska, verkleed als een balletdanseresje. Dat was voor een feestje van school. Ach god, dat kind! Ik kan helemaal niet naaien en dat blijkt ook wel uit haar outfitjes!
En toch stond alles haar wel, wat ik haar ook aantrok.In de scrap heb ik haar elvenvleugeltjes gegeven. Het is nou eenmaal een lief kind. Nog steeds!


credits hier

De andere scrap is er zomaar eentje. Ik had nog een mooi schilderijtje van John William Godward. Prachtige plaatjes vind ik zelf. Art nouveau. Hou ik wel van.
Maar goed, ik vind het wel een mooie scrap geworden.


credits hier

Deze is voor een wedstrijdje waar je een ingezoomde en de originele foto moest gebruiken... nou, MEER inzoomen ging haast niet :-)


credits hier

Geen opmerkingen: