donderdag 1 november 2007

Waar het internet al niet goed voor is!

Na zo’n 40 jaar zonder contact heb ik zojuist mijn volle nicht Brenda aan de telefoon gehad! Na de scheiding van mijn ouders zijn we die kant van de familie (vaderskant) uit het oog verloren. Toch hadden mijn zus en ik het wel eens over ze, ook met mijn vader. Brenda en Rob zijn de kinderen van een zus van mijn vader, tante Greet en ome Ferry.
We zijn maar eens via “Schoolbank” gaan zoeken en inderdaad, daar was ze! Een kattenbelletje gestuurd via de site( ik ben geen lid, dus geen uitgebreide email) en ze reageerde! Leuk!!
Ook neef Rob bleek enthousiast! Er zijn verschillende lades uitgemest op zoek naar oude foto’s. En die worden nu rondgestuurd. Daar ben ik erg blij mee, want zoveel heb ik er zelf niet. Elke foto is meegenomen.
Neef Rob blijkt nog af en toe contact te hebben met onze andere neef Eddy. Eddy en zijn broer Ronny zijn weer kinderen van de andere zus van mijn vader, tante Sjaan en ome Henk.
Het zou natuurlijk hartstikke leuk zijn om hen ook nog eens te zien en om te horen hoe het hun vergaan is de afgelopen 40 jaar.
Het wordt dus de hoogste tijd voor een REUNIE! :-)
Wat ook nog hoogst opmerkelijk is: oma’s theepotje bestaat nog! Als ik aan Oma Kleij denk, dan denk ik altijd aan haar kip, gesudderd in een heel pakje roomboter, haar lelietjes van dalen geurtje, haar varen EN haar theepotje in de vorm van een kat.
Als kind vond ik hem prachtig! Laat nou dat theepotje veilig bij Brenda in een kastje staan! Voorzichtig afstoffen, hoor, Bren! :-)

Intussen heb ik ook weer een aantal scraps gemaakt. Uiteraard met oude foto's.
Oh, en eigenlijk ook nog een paar met nieuwere. Die zet ik er ook maar even op.

 
credits hier

 
credits hier

 
credits hier

 
credits hier

Ik heb nog een aantal andere scraps gemaakt, maar die staan gewoon op de ScrapbookFlair site. Anders wordt het hier zo vollllll.

Geen opmerkingen: