zondag 2 december 2007

Hij komt, hij komt....


credits hier

Ik hoor het getrappel van de paardenvoetjes van het paard van Sinterklaas al zowat achter me. Hij zit me op de hielen! Ik voel de hete adem van Zwarte Piet al in mijn nek. Nog een paar daagjes en het is zover! En zijn mijn pakjes ingepakt? JAAAAAAA. En zijn mijn gedichten allemaal gedicht?? NEEEEEE. Nou, ik heb er inmiddels al twee af. Dat scheelt weer. Ik heb ze nog niet opgeleukt en uitgeprint. Dat moet nog gebeuren. Ik WAS het van plan, maar ja... dan start ik Paint Shop Pro weer op en ga weer zitten scrappen! Dit keer was er een wedstrijdje over een bekend iemand uit je eigen land. André Hazes schoot me als eerste te binnen. Maar die bewaar ik wel tot 'oud en nieuw', hihihi. Een vuurpijltje meer of minder.... ;-) ( Dat was hij toch, hè, wiens as het heelal ingeschoten is met een vuurpijl??)
Nee, deze keer hou ik het maar bij Johannes Vermeer. Ik had een tijdje geleden de film "The Girl with A Pearl Earring" gedownload voor mijn tante. Was best een aardige film trouwens. Beetje langdradig hier en daar, maar wel mooi gefilmd. De atmosfeer en de entourage waren mooi, zeg maar. Ik had nog een mooi plaatje van het desbetreffende schilderij op mijn pc staan, toen gebruikt voor het DVD hoesje en nu voor mijn scrap. Ik vind hem wel weer redelijk mooi geworden. Maar ja, het gros van de amerikanen ( sterk oververtegenwoordigd!) op de scrapbook flairsite zijn meestal niet van dezelfde mening :-) De norm is daar vaker: Hoe drukker, hoe voller, hoe bonter, hoe mooier!

Geen opmerkingen: