dinsdag 4 december 2007

weer Challenge Owner's Choice!


credits hier

Ik zag zojuist dat ik weer met een scrap "challenge owner's choice" ben geworden.
Degene die de wedstrijd heeft gestart vond de mijne dus het beste! En dat is vaker zo, gelukkig! :-) Van de punten moet ik het niet hebben. Maar goed. Dit was wel een hele RARE wedstrijd, maar daarom juist leuk. Scrap iets rond het woord: Brocklebinder.
Een totaal NIET bestaand woord! Via google even opzoeken had geen zin. Hoe komen ze erop, he? Tja, het was natuurlijk weer een Ier die zoiets verzint. Crazy irishmen!
En laat dan je fantasie maar eens werken. Vandaar de viering van Brocklebinders-dag, onder het genot van een heerlijk stukje Brocklebinders taart! En nog niet dikmakend ook! Was het maar waar, he?? Helaas!

Morgen is het Sinterklaas! Gaan we weer aan de gevulde speculaas, de kruidnootjes, de banketstaven, de erwtensoep, de hartige taarten en de stol! Hopla, weer een kilootje erbij!
Maar in ieder geval heb ik de gedichten af! EN uitgeprint! Op dinsdagavond, precies zoals ik al voorspelde! Ut laatste nippertje!

Geen opmerkingen: