woensdag 2 januari 2008

Beste wensen allemaal!



Laat ik jullie ten eerste een heel fijn 2008 toewensen! Dat het maar een mooi jaar mag worden. En zo niet….dan komen we daar ook wel weer doorheen. Toch??
De feestmaand december ligt weer achter ons. Hier is januari weer. Een beetje een saaie maand eigenlijk. Maar toch ook wel weer fijn, want ik heb een gigantische achterstand van dingen die zijn blijven liggen. Op dit moment ben ik bezig met de badkamer schoontemaken. En je zult wel denken: “Ja, dahag, je zit nu dit stukje te schrijven, gluup!” Maar echt waar, ik ben ook met de badkamer bezig. De voegen van de vloer zijn aan het inweken. Dat scheelt dalijk een hoop boenwerk.
Had ik al verteld dat ik en nog 4 leden van mijn koor ons hebben ingeschreven voor ‘Supervoices’? Dat wordt elk jaar georganiseerd door Zing.nl, de site waar de website van Enjoy de eerste prijs heeft gewonnen. Zo’n 2000 zangers komen dan een dag samen, studeren ongeveer 7 nummers in met z’n allen, welke ’s avonds dan ten gehore worden gebracht voor publiek. Leek ons hartstikke leuk. En de sfeer moet ook erg gezellig zijn. Dus volgend jaar reizen Moniek, Lenie, Nel, Mia en ik af naar Rotterdam en maken er een muzikaal dagje van.
In ons koor zingen we bij 3 verschillende partijen, maar voor de supervoicesdag hebben we ons ingeschreven bij de mezzo-sopranen. Anders zitten we niet bij elkaar en dat is dan minder leuk. We kijken er allemaal al naar uit. We hebben er zin in!

Genoeg geleuter! Ik ga voegenboenen…..

Geen opmerkingen: