donderdag 31 januari 2008

HELP! Geen internet en tv!! Wat nu????


credits hier


credits hier


credits hier

Gisteren was de schrik groot. Pats! De tv gaf alleen nog maar sneeuw….(ok, t’is winter, maar toch!)….en zowat alle lampjes op het modem waren uit. Dus ook geen internetverbinding meer! Paniek in de tent! Eerst denk je nog dat het een gewone storing is bij de Casema die zo wel voorbij zou zijn.
Je hebt nog geduld en je humeur is nog goed. Je gaat op bezoek bij je zus om de nieuwe poes te bewonderen. Schattig beestje, half jaartje oud, heerlijk speels. Vloog van de ene bank naar de andere stoel in rap tempo. :-)
En dan kom je thuis. Hoopvol kijk je of de lampjes van het modem al branden. Neeeee dus. Ajjjj. Hebben we dan de rekening wel betaald? Even opzoeken. Oh nee, internet doet het niet! En de afschriften tussen al Jan z’n rotzooi opzoeken is ook geen optie. Dan ’s avonds maar even vragen. Ja, hoor, netjes betaald.
Vanochtend om klokslag 8 uur de Casema gebeld. Die snapten er ook niks van, maar er zou ’s middags een monteur komen. Nou, ik heb nog nooit met zoveel smart op een kerel gewacht! :-)
Wat bleek nou…buiten in het casemakastje waren de draden van onze verbinding verwisseld met die van mensen verderop. En die zijn afgesloten of hebben de dienst opgezegd. Dus toen de Casema de knop omdraaide, ging bij ons alles eraf. Lekker dan! Maar gelukkig zijn we weer verbonden met de buitenwereld. Mariska blij, ik blij….Hoezo nou: verslaafd???? ;-)

De bovenstaande scraps heb ik onlangs nog gemaakt. Ik weet het niet, hoor, met die ScrapbookFlair site… Ik doe hartstikke vaak mee met wedstrijden en ik win nooit. Ik kom best wel hoog met mijn scraps, vaak 2e of 3e plaats. Maar winnen doe ik net niet. Of ik ben niet goed genoeg (oh jee, daar speelt mijn faalangst weer op!), of mijn scrapstijl is niet de stijl van de stemmers (ik hou van rustige scraps, niet van vol, voller, volst à la Amerikanen) Maar ik sta wel vaak tijden op nummer 1 en zak dan de laatste stemdag alsnog af. Zou het dan toch vriendjespolitiek zijn? Geen idee. Maar ik word er een beetje onzeker van. Ik ben al een beetje om me heen aan het kijken naar andere sites. Misschien is dat wedstrijdelement niet zo goed voor me. Ik kan natuurlijk ook gewoon stoppen met de wedstrijden op scrapbookflair, maar ik vind dat werken met opdrachten juist zo leuk. Dat geeft inspiratie.
Ik zie wel wat ik doe. Het juiste antwoord komt vanzelf op mijn pad, dat weet ik zeker.
Nou, ik ga eens even een kopje thee zetten, daar heb ik nou echt trek in. Met een Ferrero Rocher-tje erbij. Jaaaa, lekker! De groetjes allemaal!

Geen opmerkingen: