maandag 10 maart 2008

Naar de tandarts......


credits hier


credits hier

Vandaag de tandarts met een bezoekje vereerd. We hebben een nieuwe tandarts. De onze heeft de gehele praktijk overgedaan aan een echtpaar. Vandaag was alleen hij er. Geen assistente, niks. De gehele boel was verbouwd. De wachtkamer was opgeknapt, en leek stukken ruimer en lichter. Ook de behandelkamer had een lik verf gehad en was totaal anders ingedeeld. Nieuwe stoel, nieuwe apparatuur. Zag er prima uit. Mariska heeft haar halfjaarlijkse EN verguisde fluorbehandeling gehad. Elke keer zit ze weer kwijlend met zo'n dubbel bitje in haar mond. Geen gezicht! Maar ja, nog een keertje in september en dan is ze er vanaf. Bij mij was er een stukje glazuur van mijn ene kies af. Dat heeft hij keurig bijgewerkt. Zonder pijn. Verder is er tandsteen weggehaald en heeft hij zowel bij Maris als bij mij foto's genomen. De rekening krijgen we thuis gestuurd....Ook anders, want bij de vorige tandarts moesten we altijd direct afrekenen. Ik heb wel vertrouwen in deze tandarts. Dat moet je ook altijd maar afwachten. Onze vorige tandarts heeft wel eens een tijdelijke invalster uit Duitsland gehad. Sprak geen woord nederlands. Volgens haar bleek ik ineens 7! gaatjes te hebben. Nou, daar zakt toch je broek van af?? Hoe kan dat nou???
Als ZIJ de tent had overgenomen, dan was dat toch zonder ons geweest!

Geen opmerkingen: