dinsdag 18 maart 2008

Victorie!


credits hier


credits hier


credits hier


credits hier

De verrassing was groot toen ik vanochtend inlogde op de Scrapbookflair site! Vannacht waren er een paar wedstrijden afgelopen (ja, de deadlines lopen merendeel via amerikaanse tijd) en tot mijn opperste verbazing had ik zowaar 2x een 1e prijs, een 2e prijs EN een 3e prijs te pakken. Niet gek, toch, voor een klein hollands europeaantje tussen giganten uit voornamelijk Amerika en Australië?? Inmiddels toch al 33 prijzen gewonnen! Ik ben er blij mee in ieder geval. Toch nog een beetje eer van mijn werk ;-)
Vriendin Sylvia heeft gevraagd of ik haar trouwkaart wilde maken. Vind ik toch wel weer eng. T'is toch een belangrijk iets in hun leven en dan komt gelijk weer mijn faalangst om de hoek kijken. Kan ik dat wel?? Wordt het wel goed genoeg?? Voor een ander iets maken is altijd stukken moeilijker. Hè, ik wou dat ik daar eens vanaf kwam, van dat onzekere gedoe. Nou, meer dan m'n best kan ik niet doen, toch? En dat zal ik zeker doen.

Geen opmerkingen: