woensdag 9 april 2008

Book of Comfort in Grief


credits hier

Vandaag wordt er ergens in Australië een klein meisje van 14 maanden begraven. Het is de dochter van een vriendin van een vrouw op de Scrapbookflairsite. Het meisje, één van een tweeling, is op paasdag aan de aandacht ontsnapt en later in het zwembad gevonden. Ze is gereanimeerd, maar toch na drie dagen alsnog overleden. Vreselijk zoiets. Een nachtmerrie! Nu is er op de scrapsite iets op touw gezet om pagina's te scrappen voor de ouders. Pagina's als troost. En er zitten zulke mooie scraps tussen met zulke mooie inspirerende woorden. Vaak met een mooi gedicht of met een mooie songtekst. Ik denk dat iedereen die in de put zit er wel wat aan heeft. Neem maar eens een kijkje in die groep "Book of Comfort in Grief".
Bovenstaande scrap is mijn bijdrage. De tekst komt van een lied van Sinéad O'Connor. Toevallig werd dat gezongen door Inspirited in de trouwdienst van Yvonne en Chris. Ik vond het toen al mooi, maar nu zelfs nog mooier. En het is ook wel toepasselijk op de situatie. Inmiddels heb ik het in een aantal versies gedownload. Ik kwam op Youtube trouwens nog een heel mooi gemaakte versie tegen van een jongen die alle partijen zelf voor zijn rekening nam. Uitermate goed bedacht! Weet je wat, laat ik dat hier ook even bij plakken, en oordeel zelf.



Ik vind dit nummer eigenlijk ook heel mooi om met Enjoy te zingen. Hmmm. Ik zal het eens in de groep gooien

Geen opmerkingen: