donderdag 10 april 2008

Ik word GEK!


credits hier

Wat een achterlijk drukke maand is het, zeg! De weekenden zijn helemaal vol. Te vol, voor mijn gevoel. Ik kan daar nooit goed tegen, tegen drukte. Komend weekend hebben we eerst de musical 'Reality' van Mariska's school. Ze heeft een aantal rolletjes, dus ik ben benieuwd. T'is helemaal in het engels. Ze hebben er maanden aan gewerkt. En ik moet zeggen: er hard aan gewerkt! Ze kwam vaak genoeg doodmoe thuis, de arme ziel. Zondag geven ze ook nog een middagvoorstelling. Die kan ikzelf niet meemaken, want ik moet zelf zingen met het koor. We geven een voorjaarsconcert in de theaterzaal van Steenvoorde aan de Generaal Spoorlaan te Rijswijk. Het begint om 15 uur zag ik op de poster. Hmm, raar, want vanmorgen tijdens de repetitie werd er nog gezegd dat het om half 3 begon.....
In ieder geval zijn de kaartjes a 5 euro te koop aan de zaal. Komt allen zou ik zeggen! Er wordt ook nog van alles gebakken: cake, appeltaart, boterkoek! Nou, als dat je niet over de streep trekt!!
Maandag gaan Sylvia en ik verder brainstormen over het ontwerp van hun trouwkaart. Dat gaat nu ook al opschieten, dus daar moet ook vaart achter.
Donderdag gaan Mariska en ik naar de Lama's.
Dan dat weekend erop is het helemaal een gekkenhuis! Dan is het Ierland-weekend op de Scheveningse boulevard (wil ik perse naartoe), op zaterdag ook nog een kooruitje ( ik maar niet dit jaar), Mariska gaat zaterdag overdag naar de Elfjes-fair in Haarzuilens en moet 's avonds naar dansles. Verder vieren zwager René en nicht Claudia hun verjaardag en vertrekt Mariska zondagochtend naar Cambridge met school. Ahhhhhhhh. Ik word GEK!!! Dat wordt splitsen: Jan gaat naar zijn kant van de familie en ik naar mijn eigen kant. Anders is het niet te doen.
Ik heb ook nog twee albums met foto's thuis die ingescand moeten worden. Die komen bij mijn schoonzus vandaan, zij kreeg ze weer van een oude tante. Prachtige oude foto's van rond de eeuwwisseling zitten erbij. Die SMEKEN om gescrapt te worden!
Maar goed, dat scannen is ook weer een hoop werk dus.
Verder liggen er nog een hoop video8 bandjes te wachten om op DVD gebrand te worden. Ik heb die DVD brander geloof ik al een half jaar te leen van mijn zus en zwager....die moet ook maar weer eens terug, ik schaam me diep!
De badkamer moet ik ook nog witten. ( tijdje terug 2x lekkage gehad, dus moet ECHT gedaan worden) Spul heb ik al in huis. Vorige week heb ik nog twee ophangsystemen opgehangen. Jahaaaa, dat kan dit persoontje zelf! In een buitenmuur, dus stond ik daar stoer te wezen met de boorhamer! Nou, dan ben ik best wel even trots op mezelf.
Dames, daar hebben we toch geen kerel voor nodig, hoor!
We moeten ook nog steeds bekijken waar we nu precies naar toe willen met de grote vakantie. Ja, het wordt wel Ierland, dat is zeker. Maar we weten nog niet precies welk gedeelte.
Maar goed, druk druk druk druk de laatste tijd en de tijd die nog komen gaat.
Eigenlijk had ik vanavond een emailtje willen sturen aan Lydia, een vriendin in America. Maar nu zit ik toch mijn blog weer bij te werken....volkomen nutteloos natuurlijk, want wie leest dit nou! :-)
Morgen dan maar, want nu ga ik 'het zesde zintuig' even kijken!
Groetjes allemaal!

1 opmerking:

Aart zei

ik lees je blog WEL hoor; was alleen te lui om me eerst aan te melden voor een reactie .....; mannen!!!!!