maandag 21 april 2008

Signed, sealed and almost delivered!



Voordat ik over vijf jaar lid wordt van de Red Hat Society, oefen ik eerst even met andere hoeden. Deze vond ik wel leuk. De kleur staat me goed, vind je ook niet??
Afgelopen zaterdag ben ik naar de Scheveningse boulevard geweest om me onder te laten dompelen in de ierse sferen aldaar. Maar oh, wat was het koud! Eerst heb ik geluisterd naar de band Slan. Zij speelden heerlijke muziek, gaelic en bretons. Daar kom je wel van in de goeie mood. Je wordt er vrolijk van. Echte "happy" muziek.
Een aantal mensen begonnen spontaan te dansen. Ik niet, ik zat lekker op een bankje met mijn gezicht in de (toen nog schijnende) zon.
Daarna kwam er een andere band het podium op, de muzikanten van het Ragus ensemble.
De dansgroep bestond uit 5 dames en 2 heren. Al snel gingen de voetjes van de vloer.
Altijd weer leuk om te zien.
Oh, even ter opheldering: die hoed op de foto is niet van mij, hoor! Er liepen een paar fotografen rond om het Ierland-weekend te promoten, vandaar.....



Mariska zit op dit moment in Cambridge. Gisterochtend is ze met de bus vertrokken richting Calais om daar de ferry naar Dover te pakken. Vandaar weer met de bus naar Cambridge. 's Ochtends volgt ze daar colleges op de universiteit en 's middags zouden ze allerlei leuke dingen gaan doen, zoals cricketen en punteren. Woensdag gaan ze een dag naar Londen. Kan ze lekker even winkelen. :-) Ze zag er wel tegenop om 6 dagen met twee andere meisjes in een gezin te zitten. Daar is ze, als enig kind, natuurlijk niet aangewend om dag en nacht met anderen optetrekken.

Vandaag weer 5 uur bezig geweest met het trouwkaartje van Syl en Chris. Maar HOEZEEEEEE, t'is af! Uitgeprint, gesneden, gevouwen, in enveloppen gedaan, postzegel erop en ze kunnen op de bus! Uitprinten gaf ook nog steeds even problemen. Vegen erop, tekst ondersteboven, papier dat vastliep. Ik werd zowat gillend gek! Toen ook nog een glas uit Syl's brilletje viel, moesten wel weer lachen. Dat lucht dan even lekker op. Even alle frustraties eruit. Maar het is KLAAR! Jippie- aaahhh- jeeeee!
Nu kan ik me op het volgende 'project' gaan concentreren. Daar kan ik niet over uitweiden hier, want je weet maar nooit wie dit leest. Maar ook daar zal ik weer een tijd mee bezig zijn.

Geen opmerkingen: