woensdag 18 juni 2008

Van alles wat...


credits hier

Dit vind ik een van de leukste wedstrijden op de ScrapbookFlairsite op dit moment: kleurenscraps. Bovenstaande scrap was een opdracht van bruin/roze/groen. Valt niet mee om er dan een bijpassende foto bij te zoeken. Maar ik heb inmiddels zoooooveel foto's op de computer staan, er zit er dan altijd wel eentje tussen.
Ik ben sowieso al gek op kleurtjes. T'is altijd het eerste wat me aantrekt in scraps van andere mensen. Het bepaalt of ik iets mooi vind of niet. Als de kleuren op de foto niet bij de rest van de scrap past, dan is dat een BIG NO NO voor mij.
Binnenkort begint er een wedstrijd met de kleuren bordeaux-rood/paars/geel. Niet echt kleuren die je zomaar bij elkaar gooit in het normale leven. Maar de scrap die ik inmiddels klaar heb is echt heel mooi geworden. Tenminste, dat vind ik zelf.:-)
Waarschijnlijk ben ik de enige die dat vind, hihihi. Maar t'is nu eenmaal zo dat ik over de ene scrap meer tevreden ben dan over een andere. Op het laatst zit ik er dan al zo lang aan te werken dat ik het wel weer welletjes vind. Dan zet ik hem op de site en dan kijk ik er verder niet meer na. Klaar is Kees! Weg ermee! Zal me dan een zorg zijn hoever ie komt in de wedstrijd.

Alles is inmiddels geregeld voor onze vakantie naar Ierland. De twee vakantiewoningen en de vluchten hadden we al geboekt. Inmiddels hebben we ook de autohuur geregeld en zojuist hebben we via het internet de twee extra overnachtingen in Galway en Cork geboekt. In Galway zitten we in een 'guesthouse', en in Cork in een hotel. Het maakt tegenwoordig niets meer uit of je nu een hotel boekt of een B&B. De prijzen liggen gelijk. In ieder geval is alles nu geregeld. We kunnen er komen, we hebben diverse daken boven ons hoofd en we kunnen ons verplaatsen. Hoe zal het weer zijn??? Pluutjes moeten ook maar mee....:-/

Met m'n schoonmoeder is het ook nog steeds hetzelfde. Niet slechter, maar zeker ook niet beter. Gisteren ben ik nog geweest en Jan vanavond. Beide keren sprak ze erover dat ze er geen zin meer in heeft. Ze vindt het vreselijk dat ze daar maar ligt. Het liefst zou ze haar ogen voorgoed sluiten. Wat moet je daar nu op zeggen? Ik vind dat moeilijk, hoor. Beter wordt ze sowieso niet meer. Haar hart is echt in een hele slechte conditie. En niet alleen haar hart, haar nieren net zo. Eigenlijk haar algehele conditie. Misschien, heel misschien, voelt ze zich een beetje beter als ze eindelijk de juiste antibiotica kunnen vinden voor de infecties. Maar tot nog toe is daar niets over bekend. Laten we hopen dat ze snel wat vinden. Er zou ook nog een nieuwe foto van haar longen genomen worden en er zou ook nog een echo van haar ene been gemaakt worden. ( ze vermoeden dat ze misschien trombose heeft). Ze heeft inmiddels ook een schimmeltje in haar mond, waardoor ze flink last heeft van haar gebit. Ook daar zou ze iets voor krijgen. Afwachten maar weer!

Geen opmerkingen: