donderdag 12 juni 2008

Van dood naar bloot...


credits hier


credits hier

Eergisteren was geen leuke dag voor mijn zus en zwager. Ze hebben hun hond Macho moeten laten inslapen. Hij bleek een gezwel in zijn milt en eentje bij zijn hart te hebben en de dierenarts raadde euthanasie aan. Zo sneu! Zijn naam doet erg stoer aan en ook zijn voorkomen. Maar hij was zoooo lief! Hoewel hij een GROTE Amerikaanse bulldog was, had hij een klein hartje. Hij dacht ook altijd dat hij een schoothondje was. Als het even kon kwam hij boven op je zitten. Nou was hij, denk ik, wel een kilootje of 60, dus echt gunstig was het dan niet. Maar dan kwam hij toch gezellig op je voeten zitten en dat viel dan wel weer mee. Was trouwens lekker warm ook! Maar hij had een hart van goud en hij deed geen vlieg kwaad. Jammer!
Bovenstaande scrap heb ik gemaakt ter nagedachtenis voor Machootje.

Over scraps gesproken.....oh oh oh. Ik kreeg gisteren een emailtje van een in eerste instantie woedende Deense medescrapster. Je weet wel, degene ik in Amsterdam heb ontmoet. Ze had een email gehad van de ScrapbookFlairSite waarin stond dat ze een of meerdere scraps had geplaatst die in strijd waren met de site-regels. Het kon dan om een scrap gaan die ongepast, godlasterlijk, of naaktheid zou kunnen bevatten. Er hadden mensen geklaagd!
Of ze ze maar eraf wilde halen. Er stond niet eens bij om welke het ging. Dus ze vroeg aan mij of ik het wist. Nou, ikke niet. Er is mij nooit wat opgevallen.
Maar later hoorde ze alsnog dat het er om eentje ging waarop een foto van haar stond met een condoom op haar hoofd die ze aan het opblazen was. :-)) Geinig toch? :-))
Nou, de hele Amerikaanse goegemeente stond dus op z'n kop en is gaan klagen! OH MY GOD! Dit is toch te gek voor woorden? Stel dat ik een scrap zou maken van de 'Venus van Milo'... toch wel een zeer beroemd kunstwerk, foto's te vinden in allerlei kunstboeken, dan kan ik dat niet uploaden naar de SBF site. De Amerikanen zien dan alleen de blote borsten...OEI! NAAKT! ONGEPAST!! DENK AAN DE KINDEREN!! KLAGEN!!
Hmmmm, misschien moest ik er maar een balkje overheen scrappen! Of een BH! ;-))
Typisch volkje, hoor....

Geen opmerkingen: