zondag 15 juni 2008

Zondag: vaderdag


credits hier

Gisteren hebben ze mijn schoonmoeder een ander matras gegeven om doorliggen te voorkomen. Ook haar benen liggen nu in een soort 'geultjes' om de achterkant van haar hielen te sparen. Haar bloeddruk was gisteren te laag en haar temperatuur te hoog. Ook haar nieren werken niet goed. Volgens de internist is ze moeilijk in balans te krijgen. Ze hebben wel weer kweken genomen. Nu maar hopen dat daar wat uitkomt.
Vanochtend was haar temperatuur juist gedaald tot 35 graden. Het gaat dus allemaal op en neer.
Toen we vandaag kwamen lag ze te slapen. Ze werd wel snel wakker toen ze ons hoorde. Maar ze sprak de eerste minuten wel met een dubbele tong. Dat had ik nog niet eerder gehoord, maar dat trok later volledig bij. Ook had ze het vandaag en gisteren maar steeds over 'vlekken' die ze zag. Ook als ze naar ons keek zag ze niet helemaal scherp. Maar verder was ze goed aanspreekbaar.
Morgen hebben mijn schoonzuster en ik weer een gesprek met de internist. Afwachten maar weer....

En, heren? Hebben jullie ook een lekker ontbijtje op bed gehad voor vaderdag?? Jan wel. Was wel een beetje laat, want ik was het bijna een beetje vergeten. Maar voor een ontbijtje is het nooit te laat, toch? Het was al na tienen dat ik het klaar had. Als kadootje kreeg hij van mij een gedetailleerde wegenkaart van het zuiden van Ierland, en 'savonds van Mariska ( haar motto: het is de hele dag vaderdag!)een 10-gaats sleutel en een nieuwe stapel schuurpapier. Was ook wel nodig, want Jan is het type van 'ik gebruik het schuurpapier tot ik er doorheen kan kijken en dan nog gooi ik het niet weg'....:-) Lopen er nog meer van zulke types rond??? ;-)

1 opmerking:

Jobove - Reus zei

Every now and then likes me give a glimpse to your blog, the trobomolt interesant and didactic A strong embrace of your friend of Reus Catalonia Spain