vrijdag 11 juli 2008

Ditjes en datjes....


credits hier

Weer een jaartje ouder! Oei, oei, wat gaat dat met rasse schreden! Ik heb in ieder geval een leuke verjaardag gehad. Na afloop zijn Mariska en ik in de weer geweest met een van de gekregen kadootjes: een set met wenkbrauwmallen. Ik had dat ooit op tv gezien en dat leek me zo makkelijk. LEEK makkelijk, want dat was het niet! Het zijn plastic velletjes met uitgestanste gevormde wenkbrauwvormen die je dan in moet kleuren met een of ander goedje. Maar daarop stond dat het semipermanent was, dus dat durfde we nog niet gelijk te gebruiken. Daarom maar 'gewoon' blauwe ogenschaduw gebruikt. Daar zaten we dan met onze futuristische wenkbrauwtjes. En gek genoeg stond het niet eens zo raar! Misschien een nieuwe trend??? We gaan eerst maar flink oefenen met de malletjes voor we ons in het openbaar gaan vertonen.....:-)

Het ziet ernaar uit dat we een nieuwe dirigent hebben. Het was een nek aan nekrace tussen Michael van Breemen en Peter Dingemanse. Michael heeft gewonnen. Ik was voor Peter. Ik ken hem natuurlijk al jaren van het koor "Inspirited". T'is een degelijk en betrouwbaar iemand. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen met Michael. Ik geef hem een krap jaartje, dan houdt hij het waarschijnlijk voor gezien. Maar misschien heb ik het mis. Laten we het hopen!

Ik heb het wel vaker mis! Ik dacht dat mijn nichtje Roxanne zwanger was een jongetje en dat blijkt een meisje te zijn! Afgelopen donderdag heeft ze de 20 weken echo laten maken. Prachtige foto's heeft ze ervan. Veeeeeel mooier dan de foto die ik nog van Mariska heb. De techniek is zo veel beter geworden! Op Roxanne's foto is alles zo duidelijk te zien. Het kindje heeft een schattig wipneusje, zo lief! De overgrootoma's zijn meegeweest. Die hadden zo'n echo nog nooit meegemaakt. Ze keken hun ogen uit!

Gisteravond zijn Jan en ik op bezoek geweest bij Chris en Yvonne om hun trouwDVD en hun foto's te zien. Beiden hartstikke mooi. De DVD was in elkaar gezet door iemand die dat voor z'n hobby doet, maar het zag er professioneel uit!
De trouwfoto's waren ook mooi. Daar was flink veel mee gephotoshopt. Ik herkende de vele technieken. :-) EN ik heb weer wat ideetjes opgedaan! Nu nog zien dat ik tijd krijg om het toe te passen.

Geen opmerkingen: