maandag 14 juli 2008

Huwelijk Sander & Nathalie





Hoewel het in de nacht van vrijdag op zaterdag nog met BAKKEN uit de hemel kwam, was er toch op de huwelijksdag van neef Sander en Nathalie geen spatje regen te bekennen. Gelukkig maar! Het zonnetje scheen zelfs tussen de wolken door, wat voor een echte hollandse lucht zorgde. Wat zag het bruidspaar er mooi uit! Nou ja, dat kun je wel aan de foto's zien. Ze trouwden in het gemeentehuis 'Goudestein' in Maarssen. Dit is een buitenplaats aan de Vecht. Een erg sfeervol gebouw daterend uit 1628. De grote trap aan de voorkant was ideaal voor een leuke groepsfoto. Na afloop lieten ze nog een paar witte duiven het luchtruim kiezen, wat niet helemaal volgens de planning ging. Me dunkt dat de duifjes liever met de auto terug naar huis wilden, maar met enige dwang waren ze toch nog wel bereid hun vleugels uit te slaan. Een videootje van dit gebeuren staat inmiddels op You Tube. ( er staan nog twee andere videootjes van twee sketches)
Na de huwelijksvoltrekking werd het feest voortgezet in 'de Olifant' in het naburige Breukelen. Daar was de receptie en het diner-dansant. Oh oh, wat hebben we lekker gegeten! En wat zag het buffet er leuk uit! Alle voorgerechtjes zaten in kleine bakjes en glaasjes. Honderden! Wat een afwas zal dat geweest zijn! Jammer dat ik geen foto van het gehele buffet heb genomen. De rest van de foto's staan trouwens op 'Mijn Album'. ( scrollen naar huwelijk Sander & Nathalie)
Inmiddels heb ik ook nog foto's van andere feestvierders op de pc staan. Ja, ik heb ze weer verzameld!:-) Je weet maar nooit waar ze nog nuttig voor zijn....
Vandaag zijn Sander en Nathalie nog in vol ornaat op bezoek geweest bij mijn schoonmoeder in het ziekenhuis. Ze was erg ontroerd. Ze heeft ook nog foto's van de dag bekeken op de laptop die Sander had meegenomen. EN ze heeft nog een paar hapjes bruidstaart gegeten. Zo is ze er toch nog een beetje bij betrokken geweest.



Geen opmerkingen: