dinsdag 15 juli 2008

Zomaar even tussendoor...


credits hier

Terwijl de kat naast me zat te brullen dat ie toch ECHT naar buiten wil, en de tv aanstaat op een irritant kanaal ( the Nutty Professor, een erg luidruchtige film als je hem niet zit te kijken), heb ik toch weer even een scrap af zitten maken. Geen idee of ie goed upload. Op de ScrapbookFlairsite ziet ie er een beetje dubieus uit. De originele scrap ziet er heel wat beter uit! Waarschijnlijk gaat de combinatie van dissolving en compressing niet echt goed samen. Vraag me niet wat de Nederlandse termen zijn.....ik zou het niet weten. Compressing is het kleiner maken van een bestand. Dissolving is het in elkaar over laten lopen van twee beelden. Een soort van mixen, zeg maar. Afgelopen vrijdag gaf ik nog een les in Paint Shop Pro aan iemand die thuis een Nederlandse versie had. Weet je dat dat dan moeilijker uit te leggen is voor mij? Ik ben niet anders gewend dan een Engelse versie. Maar ja, ik kan natuurlijk niet verwachten dat voortaan iedereen die les wil, een Engelse versie op hun computer installeren! IK zal me dan toch aan moeten passen.:-)
De scrap is trouwens een bijelkaar geraapt zooitje foto's van de trouwerij van Sander en Nathalie. De foto van het bruidspaar zelf was maar een klein bestandje, dus die zal niet zo mooi overkomen. Ik hoop ooit nog een paar officiƫle foto's te krijgen....hint, hint ;-)

Geen opmerkingen: