maandag 25 augustus 2008

Ieder voor zich...??


credits hier


credits hier

Zo, weer een paar scrapjes voor een paar wedstrijdjes op de Scrapbookflairsite. Niet dat ik tegenwoordig nog ver kom, af en toe hoogstens een derde plaatsje. Maar dat geeft niet. Het blijft leuk. Oh, jullie moeten de forums toch eens gaan lezen, hoor! Het was weer smullen! Vanmorgen was er een ruzie gaande tussen christenen aan de ene kant en aanhangers van het paganisme aan de andere kant. De een beticht de ander van discriminatie, de ander beticht de een van belediging van haar geloof. Hel en verdoemenis kwamen voorbij...Er werden bijbelteksten opgeduikeld, de belerende vingertjes werden opgeheven ( aan de christelijke kant.) Aan pagans zijde ook, maar dan de middelvinger! :-)) Kortom, het was weer even bal! Inmiddels is de discussie er al weer afgehaald. Jammer is dat toch altijd.
En hoe is het eigenlijk mogelijk, hè, zo'n discussie op een SCRAPsite? Waar GAAT het in godsnaam over?? (Oeps, mag ik dat woord wel gebruiken??) ;-) We zijn er allemaal om te SCRAPPEN. Niet om elkaar proberen te overtuigen wie nu de beste leefwijze heeft. Toch? In ieder geval kwam ik er hierdoor wel achter dat er binnen de site aparte groepen opgericht zijn, waaronder dus een christelijke scrappers groep. Jawel! Nooit geweten! Wie weet wat voor groepen er nog meer zijn!? Een katho-kudde?? Een moslim-meute?? Een Hindoe-horde?? Waarom toch al die aparte groepjes? Mensen, ga toch lekker scrappen! Ik geloof niet dat ik een groepsmens ben!..... :-/ Ik weet het eigenlijk wel zeker! :-)

1 opmerking:

Jobove - Reus zei

I like to enter to your blog for the beauty of the same kiss