zondag 21 september 2008

T'is herfst!!!

Ok, ok, eigenlijk is het nog geen herfst.....Officieel begint de herfst morgen pas, de 22e september om 17.45. Maar ik vind de 21e gewoon makkelijker te onthouden.
Hoe vinden jullie mijn herfstheader? Er is nu een wedstrijdje op de ScrapbookFlairsite over headers, dus ik dacht: laat ik de mijne ook weer eens aanpassen!.
Ik denk erover om elk seizoen een nieuwe te maken. Lijkt me een goed plan.
Goh, hee, t'is alweer de 21e. Mijn neef Marco is vandaag jarig. Hij wordt ook alweer 32. Gefeliciteerd! Waar blijft de tijd, hè? Hoe ouder je wordt, hoe sneller de tijd lijkt te gaan. Dat vind ik tenminste.
Gisteren zijn we op visite geweest bij vriendin Els. Zij en haar dochter waren afgelopen week ook jarig geweest. En aangezien ze in de buurt van Utrecht wonen konden we het prima combineren met een bezoekje aan mijn schoonmoeder. Twee vliegen in een klap! Want het is toch een rot eind rijden, hoor!
Vantevoren had Mariska haar kamer weer opgeruimd. Een hoop spelletjes/barbies met kleertjes/boekjes/knutselpakketten/flipperspel zijn er weer naar Els gegaan. Hihihi, ik geloof niet dat zij er zo blij mee was. Twee grote dozen vol met spul. Maar het ruimt zo lekker op hier! :-)
Jan heeft gisteravond Mariska's nieuwe kroonluchtertje opgehangen. Staat heel schattig. Nu gaan we binnenkort groene muurverf kopen. Daaroverheen komt matte blanke lak waar we glitters doorheen gooien. Dat idee zagen we bij de Gamma. Echt wat voor haar! Verder krijgt ze nog een rand spiegeltegels. Kunnen we dan ook gelijk even meenemen. Dan kan ze tenminste weer verder met opknappen.
We zijn allemaal druk doende hier. Ik ben zelf bezig met het overzetten van computerbestanden naar mijn nieuwe pc. Oh, had ik nog niet verteld, geloof ik. Ik heb eindelijk een nieuwe. Was weer een leuke aanbieding! Een giga-pc. Quad core, 4 gig werkgeheugen, 1,2 TERAbyte opslagruimte...dus ik heb weer even plek zat!
Kwestie is nu alle programma's installeren, bestanden overzetten, oude computer van Mariska leeghalen (die schuiven we weer door naar mijn moeder, die er met smart op zit te wachten).
Nou, de eerstvolgende twee jaar zul je mij niet meer horen over computers. Denk ik....:-)

Geen opmerkingen: