zaterdag 4 oktober 2008

FANTASTISCH!!!


credits hier


credits hier

Gisteravond is dochterlief naar de Melkweg in Amsterdam geweest om daar een concert van een of andere vage band bijtewonen, Kill Hannah. Ik had daar zo mijn bedenkingen over. Ik vond het een beetje eng. Ik ken de Melkweg niet,( misschien wel een drugstent?!). Het ligt niet vlak bij een treinstation... Ze moest er alleen naartoe (haar vriendin Cindy kwam vanuit Oosterbeek naar Amsterdam) en nou ja, gewoon.... mijn kleine kindje in zo'n grote boze stad!:-/
Ze zouden samen midden in de nacht met de trein en de randstadrail naar huis komen. En dan denk ik weer met een bonkend hart aan al dat gespuis dat er dan misschien in zit....Nee, ik had er geen goed gevoel over.
Maar gelukkig bood Jan aan om ze optehalen. En dat heeft ie gedaan.
Het concert was FANTASTISCH! Mariska had het been aangeraakt van de zanger van de band. En diezelfde gast had 4x over haar heen gespuugd! "Echt, mam, fantassssstisch!"
Huh??? Wordt er over mijn kind gespuugd??? Ik voelde al weer de nodige weerstand opborrelen! Maar dat spugen bleek heel normaal te zijn: hij neemt een slok water en sproeit dat over het publiek....Hmmm, ja, echt fantastisch! :-/...
Mariska en Cindy zouden ten allen tijden bij elkaar blijven (dat was een vereiste van mij om uberhaupt al naar Amsterdam te mogen). Maar al gelijk bij binnenkomst kwam Mariska in een gedrang terecht en verloren ze elkaar uit het oog. Mariska liet zich meevoeren en uiteindelijk werd ze een 'moshpit' ingeduwd. HUH??? Een moshpit?? Say what??? 'Ja, mam, het was fantasssstisch!" Een moshpit is een kring met wild dansende mensen. En om niet geraakt te worden door uitzwaaiende armen en trappende benen moest ze zich een weg eruit zien te banen. ECHT fantastisch allemaal!
Uiteindelijk door een beetje ellebogenwerk kwam ze uit op de derde rij voor het podium. Daar stonden ze hutje op mutje. Ze voelde haar broek afzakken, maar kon hem niet eens ophijsen, daar was geen ruimte voor! Maar ECHT! Het was allemaal FANTASTISCH! :-)) Ze waren ook nog op de foto geweest met de bandleden en ze hadden handtekeningen gekregen. Ze hebben in ieder geval genoten!
Nou, ik was blij dat ze weer heelhuids en ongeschonden thuis waren. Dat vond IK nou weer fantastisch!

1 opmerking:

Jobove - Reus zei

In an included world, enrique knows different culture to the persons
An embrace