woensdag 8 oktober 2008

Lang zal ie leven!....




credits hier

Ik bedacht me ineens dat ik nog niks over Jan z'n verjaardag heb geschreven! Ahhhgossss, en hij werd nog wel 50 jaar! Eindelijk weet ie nu waar ie de mosterd moet halen. Alhoewel, stuur hem naar de supermarkt voor een potje mosterd en je ziet hem de eerste 2 uur niet meer terug! :-)) Ut kan dan even duren...;-) Afgelopen donderdag was hij officieel jarig. Hij kreeg me toch van z'n afdeling een lekkere Abraham pop, zeg! Een loodzware speculaaspop, gevuld met spijs en walnoten! Ik heb zelden zoiets lekkers gegeten.
Ikzelf had posters op de ramen gehangen en ik had een Abraham in de tuin gezet. Z'n hoofd was een beetje klein uitgevallen, maar ja...
Elke keer als de poezen de tuin ingingen schrokken ze zich een hoedje als ze hem zagen zitten. Elke keer weer, hè! Die beesten hebben dus ook een korte termijn geheugen van lik m'n vestje.
Zondag hebben we dus Jan's verjaardag gevierd. Mijn schoonzus en zwager hebben mijn schoonmoeder opgehaald en zijn wat vroeger gekomen. Voor de meute, zeg maar. Dat had anders veel te druk geworden voor mijn schoonmoeder. Dat kan ze niet meer aan.
Nadat zij weer weg waren druppelde de rest binnen. Op het hoogtepunt zat de hele kamer vol en geen stoel was meer vrij. Vriendin Els zakte zelfs nog door een plastic tuinstoel heen. Volgens haar door het verschuiven... Maar daar zijn de meningen over verdeeld, Els! :-P
Je loopt je benen uit je lijf om iedereen in te schenken, hapjes uit te delen enzovoort. Je hebt er zelf geen bal aan eigenlijk. En elke keer vier je weer een verjaardag. Maar ja, het is ook wel weer gezellig! Maar ook zo vermoeiend! Ik lag zondagavond al om half 10 op bed. Uitgeput! Ik word echt een oud wijf! Maar Jan is nog steeds ouder! Lekker puh!
Hierboven staat nog een scrap met wat foto's. Niet iedereen staat op de foto, helaas. Ik had zelf haast geen tijd om foto's te nemen, dus heeft vriendin Sylvia dat even voor me gedaan. Bedankt, Syl!

Geen opmerkingen: