zondag 2 november 2008

Loos alarm??


credits hier
( Leah, een nichtje van de Ierse Sean)


credits hier


credits hier

Volgens Jan kon het geen kwaad, dat de temperatuursmeter van de auto op 100 stond. Zolang ie maar niet in het rood zou komen... Ja, hallo! Wie zegt mij dat ie dat niet van plan was? Hij kan wel zoveel zeggen. Het mooiste zou zijn als er helemaal geen metertjes en lampjes in de auto zouden zitten. Wat een rust zou me dat geven! Maar ik zie en hoor alles. Elk rammeltje, elk piepje en kraakje. Elk metertje dat uitslaat, elk lampje dat oplicht. En ik vind dat vreselijk, want ik weet meestal niet wat het betekent en watvoor consequenties het kan hebben. En het feit dat we geen lid zijn van de wegenwacht helpt natuurlijk ook niet echt. :-/

Inspirited is NIET doorgegaan naar de volgende ronde bij de Korenslag. Helaas! Er zijn wel heel veel opnames gemaakt van ze, dus ik vermoed dat ze nog wel op de tv komen in de eerste uitzending. De jury vond dat ze teveel op noten zongen en niet echt vloeiend. ( heeee, heb ik Maarten dat ook al niet horen zeggen bij Enjoy??) :-)Er werd aangeraden om eens een vocalcoach in de arm te nemen, aangezien ze wel potentieel hadden. Nou, met die kritiek kun je toch wel wat. De teleurstelling over het niet doorgaan was overigens niet heel groot. Ze hebben sowieso een leuke ochtend gehad en ze zijn weer een ervaring rijker! Leuk om meetemaken toch?

Geen opmerkingen: