dinsdag 18 november 2008

Nieuw brilletje!


credits hier



En, hoe staat m'n aanstaande nieuwe brilletje? Afgelopen zaterdag heb ik eerst een nieuw montuur uitgezocht, want dat kan alleen als ik mijn lenzen in heb. Anders zie ik niet hoe ie staat met mijn -6! En vanochtend ben ik terug geweest voor een oogmeting. Ik kon namelijk geen kleine lettertjes meer lezen. Tja, dat krijg je bij een bepaalde leeftijd.:-/ Maar wat blijkt nou weer bij mij: ik heb ook nog een begin van staar! Nou zeg! Dan voel je je wel een oud besje! En ook toevallig! Eerst Jan met zijn twee geopereerde ogen en nou ook ik nog in de toekomst. Nu nog niet, hoor.
Dat doen ze pas bij minder dan 60 % zicht en ik zit nog op 80%. En het kan snel achteruit gaan, maar het kan ook nog jaren duren. Dus ik zie wel. Als ik voorlopig maar weer normaal kan lezen met een bril op. Niks is zo vermoeiend als dat ge'staar'. :-P Dus ik hoop dat mijn multifocus glaasjes uitkomst gaan bieden. T'is nog even wachten tot ie klaar is. Ik hoop dat ik er aan kan wennen.
Wel fijn dat de belastingdienst dit jaar nog even een stukje meebetaald! En nog meer mensen vinden dat, want het was zowel zaterdag als vanochtend idioot druk in de winkel. Alsof je ze gratis krijgt!

En toen ik net thuiskwam lag de CD met de eindmix van de Supervoicesdag op de mat. Die heb ik nu als achtergrondmuziekje op staan. Klinkt mooi! Het is zo'n speciaal gevoel om het weer te horen. Het idee dat ik er tussen sta en ook meezing. Geweldig!
Achteraf vind ik the Bohemian Rhapsody nog het meest indrukwekkend. Dat klinkt zo lekker massaal!

Maar goed, ik ga even wat eten. Ik moet zo weg, even op de thee bij Hennie, eentje van het koor. De groetjes en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: