donderdag 8 januari 2009

Hij komt wel, hij komt niet....


credits hier

Ben vandaag weer naar het koor 'Enjoy' geweest na 2 weken kerstvakantie. Ik had er echt weer zin in! Het kerstrepertoire had ik netjes opgeborgen en in mijn map zaten weer de nummers die dirigent Michael samen met ons had uitgezocht om eens goed door te zingen en om ze nog eens goed in te studeren. We zaten allen vol verwachting klaar, de rek- en strekoefeningen al gedaan, de stem al losgemaakt. Kwart voor tien: geen Michael. Tien uur: geen Michael. Tja, dan maar alvast koffie drinken, hopend dat hij intussen wel binnen komt waaien. En intussen hebben ze hem geprobeerd te bereiken op zijn mobiel, maar geen respons. Ook de voicemail stond uit. :-/ Wat moet je daar nu mee? Na de pauze, (een aantal leden waren alweer naar huis gegaan), hebben we zo goed en kwaad als het ging nog een aantal nummers doorgezongen. Gelukkig hebben we Moniek die piano kan spelen en die dan bijspringt. Maar toch is dat niet de bedoeling! Liever zie ik een dirigent waar je van op aan kunt. Eentje waarvan je je niet elke donderdag afvraagt: komt ie wel of komt ie niet? Of in ieder geval eentje die dan tenminste op tijd afzegt, zodat je een vervanger kunt regelen...
En wat mij betreft mag dat een permanente vervanger zijn...:-/

Geen opmerkingen: