vrijdag 6 maart 2009

12½ jaar geleden....



Vandaag is het 12½ jaar geleden dat mijn vriendin Els met Antoine, vriend van Jan, in het huwelijk is getreden. GEFELICITEERD! Altijd leuk om te zien dat ons eeuwige gekoppel wat opgeleverd heeft! :-) Goh, wat gaat de tijd toch snel. Alsof het gisteren was!
Hierboven staat de uitnodiging die ik ontworpen heb. Tekst gaat op de binnenkant verder met '...na 12½ jaar zijn wij nog steeds een stel!' De teksten verzin ik niet zelf, hoor. Ik heb het niet zo op rijmpjes. :-)
Zondag zijn we uitgenodigd voor een feestje met lunch. Altijd leuk en altijd lekker!
Ik heb nog een kadootje voor ze gemaakt. Kan ik hier nog niet laten zien natuurlijk. Maar het is wel iets wat ik in Nederland nog niet gezien heb. Ik kwam het 'per ongeluk' tegen op een Amerikaanse site waar ze digital designers zochten en ik vond het er zo leuk uitzien. Op die site kon je het bestellen, maar ik dacht: laat ik dat zelf maar eens uit gaan proberen. En het lukte. T'is leuk geworden volgens mijn familie. Ik hoop dat Els en Antoine het ook leuk zullen vinden... Ik zal het volgende week hier wel laten zien.
En van het een komt het ander. Zo gaat dat nou eenmaal. Doordat ik het heb gemaakt vond ik dat ik een extra programmaatje nodig had op mijn computer. Dus daar ben ik naar op zoek gegaan en heb het inmiddels gedownload en geinstalleerd. Een wereldprogrammaatje dat ik al jaaaaren eerder had moeten hebben! Tja, en dan gaan daar weer uuuuuren in zitten om dat weer onder de knie te krijgen. En zo blijf je bezig, maar zo word je ook steeds beter. En ik kan al heel wat met Paint Sho Pro doen, maar ik weet zeker dat ik het nog niet ten volle gebruik. ( is dat ook niet zo met de menselijke hersenen??) :-) Er zullen best dingen zijn die ik heel omslachtig doe, terwijl het misschien op een veel makkelijkere manier kan. Ach, je bent nooit te oud om te leren!

Geen opmerkingen: