dinsdag 17 maart 2009

Happy St. Patrick's Day!

Wat jammer dat we dat hier niet vieren. Was ik maar in Dublin. Maar ja, waarschijnlijk binnenkort weer even een paar daagjes.
Ik heb nog een nieuwtje! We gaan op de foto!
Een fotostudio deed in samenwerking met de Postiljon ( een huis aan huiskrant in Zoetermeer) een oproep aan lezers om zich gratis op de foto te laten zetten. Een fotosessie van 20 minuten en een gratis foto van 13x18.
Nou, dat leek me wel wat! Ik heb me gelijk aangemeld, want vol was vol. ( Ze fotograferen een heel weekend lang).
Mariska heeft zich OOK opgegeven, EN we zijn ook allebei uitgekozen, dus nu gaan we zaterdag 28 maart allebei op de kiek. Spannend! Leuk!
Toen ik de advertentie las heb ik gelijk contact opgenomen met m'n zus, moeder en nichtje. Zij wilden ook altijd al een 4-generatiefoto laten maken, dus zij hebben zich ook ingeschreven. En ook zij zijn uitgekozen! Alleen op een andere tijd.
Maris en ik waren toch al van plan om glamourfoto's te laten maken in het jaar dat ik 50 word en Mariska 21. Compleet met kapper en make-up en glamourkleding.
Dus dit is een leuke voorbereiding daartoe.
Maar genoeg daarover. Kijk dat zonnetje eens lekker schijnen! Ik ga opschieten!
Hier is nog een bijpassend filmpje voor vandaag: (waren we maar zo slank en fit!)

Try JibJab Sendables® eCards today!

Geen opmerkingen: