donderdag 2 april 2009

Geen koor, maar wel foto's!


credits hier

T'is me wat moois! Kom ik vanochtend aan bij het gebouwtje waar we altijd koorrepetitie hebben is alles donker en dicht! Ik vond het al vreemd dat er helemaal geen fietsen stonden. Is het dan vakantie?? Is de begintijd WEER veranderd?? Heb ik vorige week een belangrijke mededeling gemist?? Heb ik een emailtje gemist?? Marianne W. kwam ook aan. Zij wist ook van niks en ging maar eens bellen. Bleek iedereen afgebeld te zijn, behalve wij dus. Michael was (weer) ziek. Tja. Maar goed, geen koor dus. Jammer! Misschien volgende week weer? Je weet het niet, hè? ....:-)
Ineke begint te balen.

Maar dat gevoel was snel weer over! Want toen ik thuis kwam, nadat ik op de terugweg maar gelijk even bij Appie Heijn boodschappen ben wezen doen, zat Mariska ( ook weer een paar tussenuren hebbend) vrolijk achter de laptop. "Mam, de foto's staan op het internet en ze zijn gaaaaaf!". En inderdaad, ze zijn mooi. Vooral die van Mariska. Maar ja, wat wil je.... ze is jong, mooi en slank! Ik ben al dat alles niet. Ik had andere kleding aan moeten trekken, ik lijk op de foto nu dikker dan ik ben. Tenminste, dikker dan ik DENK dat ik ben! Hahahaha. Da's de omgekeerde wereld, hè? Iedereen vindt zichzelf altijd te dik en zijn het niet. Ik zie mezelf niet als dik en ik blijk het wel te zijn. Hmm, voer voor psychologen! Misschien moet ik eens binnenste buiten gekeerd worden. Dan kunnen ze misschien gelijk die speklaag afschrapen..... Als ze dan toch bezig zijn....;-)

Geen opmerkingen: