maandag 18 mei 2009

Afdansen Mariska 17 mei 2009

Het was loos alarm over Mariska's te klein geworden groene jurk! Gisteren kwam ze triomfantelijk de trap afgedaald IN haar groene jurkje. Hij paste (weer). Ze was helemaal blij. :-) Ze blijkt gewoon veel vocht vast te houden tijdens een bepaalde periode van de maand. En als dat voorbij is, is haar probleem met kleding passen ook voorbij. Maar in ieder geval heeft ze gistermiddag afgedanst in haar rode jurk. Het liep allemaal vreselijk uit, zodat we al twee uur hebben moeten wachten voor ze uberhaupt aan de beurt was. Maar ja, je moet er wat voor over hebben! Er waren ook nog twee vriendinnen van school komen kijken, dus Mariska hebben we tussentijds amper gezien. Ik zal nog even wat foto's en een filmpje plaatsen. De filmpjes heb ik gisteravond nog aan elkaar zitten plakken. Nadat we terug waren van de chinees. Want ik had natuurlijk nog mijn moederdagetentje te goed!

We waren ook nog van plan gisteravond de film 'de Da Vinci Code' te gaan kijken. Maar zowel Jan als ik zijn halverwege in slaap gevallen. Ik ging al steeds meer onderuit op de bank en Jan zat in zijn stoel te slapen. En ineens bleek het al half 12 te zijn en hadden we de hele film gemist. Worden we oud of niet?? Misschien wordt het onderhand tijd om ons alvast in te schrijven in een bejaardentehuis!? Ik zal binnenkort het boek maar eens gaan lezen....kijken of ik dan wel wakker kan blijven!

Geen opmerkingen: