woensdag 13 mei 2009

Logeetjes!


credits hier

We hebben weer twee logeetjes! Mijn moeder's zebravinkjes! T'is hier dus weer een kabaal van jewelste. En de donsveertjes vliegen om mijn oren. Zowel haar als onze gevederde vriendjes zijn hevig in de rui. Mijn moeder is hem gevlogen en wel naar Fuengirola. Lekker een weekje naar de zon! Ik kreeg net al een smsje dat ze goed aangekomen zijn en dat ze een appartement hebben dat op zee uitkijkt. Goede berichten dus!
Ik ben vanochtend naar de kapper geweest. Ik zit er weer gekleurd en geknipt bij. Volgende keer ga ik toch maar weer naar de Kinki. Die vragen niet zoveel aan je. Waarom vragen ze nou aan mij of ik onder of boven de haargrens geknipt wil worden, en of ik overal of plaatselijk uitgedund wil worden....Weet ik veel!! Daar hoort ZIJ toch verstand van te hebben??? De kinki vraagt alleen wat je beslist NIET wilt. En dat weet ik wel!
Je zou nu denken dat ik er met mijn gekortwiekte en grijsverhullende kleur weer helemaal tiptop uit zie. Maar nee, hoor. Ik ben weer gezegend met een joekel van een koortslip! Ik heb het gevoel alsof mijn lip op mijn knie hangt! Ut ziet er niet uit. Ik kan de klok erop gelijk zetten: verkouden geweest?----> koorstlip! Bwlaah.
Vanmiddag heb ik weer wat planten erbij gekocht en heb nog drie hangmanden beplant. Roze met paars. Ik ben gek op die kleurencombinatie. Ligt het nou aan mij of zijn er dit jaar veel minder soorten geraniums op de markt? Hanggeraniums hebben ze overal wel voldoende, maar staande haast niet. En die heb ik dus nodig. Nou ja, ik loop er nog wel tegenaan, hoop ik.
Bovenstaande scrap is gemaakt met een oude foto van mijn schoonouders. De opdracht was grijs en wit. Vandaag zouden ze 57 jaar getrouwd zijn geweest. Het mocht niet zo zijn, helaas.

Geen opmerkingen: