vrijdag 22 mei 2009

Nieuwe schijf!


credits hier

Ik zie dat het alweer een tijdje geleden is dat ik geblogd heb. Maar ik heb intussen niet stil gezeten, hoor! Mijn zus en ik hebben mijn moeder en Jan van Rotterdam Airport gehaald, dus zij zijn ook weer (spaans bruingekleurd) op Nederlandsche bodem. Ze hebben een fijne vakantie gehad, het ge-etter met de huurauto daargelaten. Het rijden daar in het temperamentvolle Spanje was ook geen succes. Plus dat er zowat geen parkeerplaatsen in de omgeving van hun appartement was. Nee, ik geloof niet dat ze dat ooit nog doen. Maar het eten moet daar heel goedkoop zijn! Da's weer een pluspuntje!
Ik heb trouwens voor het eerst die nieuwe weg gereden richting het vliegveld, de N471. Nou, dat gaat als een speer! Ben dus blij dat ie er is!

Wat heb ik verder nog gedaan... Ik heb een nieuwe externe schijf gekocht! BCC had laatst al een leuke aanbieding, maar toen greep ik mis. Ze waren alweer uitverkocht. Maar deze week stond ie weer in hun krantje, met nog 10 euro extra korting! Dus toen ben ik hem gelijk nog maar even gaan halen. En ja, hoor, ze hadden er wel TWEE binnengekregen! Wat is dat toch leuk al die lokkertjes. Maar goed, ik heb hem! Anderhalve TERAbyte, schoon aan de haak. En een mooi design! Het doet er natuurlijk helemaal niet toe hoe ie eruit ziet. Maar ik ben nou eenmaal gek op lampjes en deze streelt mijn ogen.


Gisteren heb ik hem aangesloten en hij heeft zowat de hele dag bestanden over zitten kopieren. Ik heb er ook een programma bij zodat ik hem opdracht kan geven om alle mappen automatisch te synchroniseren met de mappen op de pc boven. Op die manier raak ik nooit meer gegevens kwijt mocht er eentje het loodje leggen.

Verder heb ik nog 4 broden gebakken met mijn moeders broodbakmachine die ik altijd leen als ze op vakantie is. Altijd weer lekker die grote hompen brood die ik dan snij. T'is al een heel gevecht om de kapjes/kontjes. Maris vindt die ook het lekkerst!

Ook ben ik intussen begonnen/verder gegaan met het maken van de nieuwe website van het koor Inspirited. Maar ik ben nog lang niet klaar. De deadline is half juni, dus ik heb nog even. Ik vind het toch altijd weer moeilijk om voor een ander iets te maken. Is het wel goed genoeg... je kent dat wel. :-/

Nou, ik ga maar eens even mijn haar föhnen. T'is weer vrijdag. Ik ga zo weer groente en fruit halen op de markt. Wat zijn de miniola's lekker dit jaar, hè??
Prettige dag allemaal!

Geen opmerkingen: