zaterdag 30 mei 2009

Tong Tong Fair

Gisteren Zijn Maris en ik naar de Tong Tong Fair (of wel de Pasar Malam) op het Malieveld in Den Haag geweest. Het was alweer heel wat jaartjes geleden dat ik voor het laatst geweest was dus het werd wel weer eens tijd. Maar eigenlijk is er niets veranderd. Tig van die kraampjes met indonesische kleding, voedingswaren, halfedelstenen en ook nog de nodige muziek en dans. We waren nog maar net binnen of er barstte keihard opzwepende muziek los. We gingen er op af natuurlijk. Kijken wat dat was. Bleek een optreden te zijn van een polynesische dansgroep. Mooie kostuums en heupwiegende vrouwen EN mannen. Ik wil dat ook zo graag kunnen, hè?! Of buikdansen of hoeladansen...maakt mij niet uit! :-) Maar ja, mijn heupen...ik ben er niet zo los in. Als ik zou gaan hoeladansen dan lacht iedereen me uit. :-) Nou ja, dan maar alleen als toeschouwer. Hier zijn een paar foto's:







en een filmpje:



Het was trouwens gezellig druk op de fair. Niet te druk en niet te stil. Precies goed! We hebben ons te goed gedaan aan gebakken bananen en pittige pasteitjes. Mariska had alleen de pech dat zij haar gebakken banaan een zwieper gaf waardoor hij op de grond terecht kwam. Ach ja, ook bananen blijken dus te kunnen vliegen. :-p

Geen opmerkingen: