zondag 21 juni 2009

Fijne Vaderdag allemaal!


credits hier

T'is nog stil in huis. Iedereen slaapt nog. Cloris is buiten aan het spelen en Kiwi zit hier naast me op tafel. Niet echt een inspirerend gezicht want ze heeft heel dommig haar tong weer uit haar mond hangen. En je oog wordt daar maar naar toegetrokken. Je blijft kijken. Oh, dat heb ik ook met die reclame van Axe. Heb je die gezien? Die, op zich best leuke, knul die zijn ene oog alle kanten op kan draaien?! Iewwww. Heel griezelig, maar toch blijf je kijken! Trouwens goeie reclame, want ik heb gisteren nog wat van dat merk gekocht in de Haagsche Binnenstad. Ik was daar op zoek naar vaderdagkadootjes. Wat is dat toch altijd moeilijk. Ik weet niet wat ik moet kopen, hoor. Voor mijn vader kom ik dus altijd op het geijkte uit, doosje douchefris met deo of iets in die trant. Voor Jan was ik op zoek naar nieuwe sloffen. Maar dat mogen dan weer geen slippers zijn, want daar kan ie niet op lopen. Dan gaat ie slippen. Nou, ga jij maar eens in de zomer van die geruiten opasloffen kopen. Gaat niet lukken! Dus nu blijft ie tot zijn verjaardag op kapotte sloffen sloffen. Ut moet maar. Als jullie hem zien kijk maar niet naar beneden.
Vanmiddag gaan we dus naar mijn vader. Die is weer bij zijn vriendin in Breda, dus dat scheelt weer reistijd. EN we nemen de TomTom weer mee. ( nee, hij is niet meer terug in de doos gegaan!) :-P Het laatste gedeelte in haar wijk rijden we altijd verkeerd, dus ik ben benieuwd of we nu niet gaan dwalen.
Nou, ik ga maar eens beginnen met een vaderdagsontbijtje klaarmaken voor mijn mannetje. Want MIJN maag rammelt!

Geen opmerkingen: