dinsdag 2 juni 2009

Moord op klaarlichte dag!


credits hier

Nou, de dag begint al weer goed: met een moord! Ik zit nog helemaal te trillen.
Hoor ik ineens buiten een gekrijs van jewelste en een hoop gefladder. Blijkt Kiwi een kraai te pakken te hebben. En alle andere kraaien in de bomen erom heen lieten zich wel horen en namen steeds duikvluchten naar beneden. Het leek wel een scene uit 'Birds' van Hitchcock!
En ik liep nog in mijn halve niksje, dus ik kan ook de tuin niet in om Kiwi te pakken. En roepen heeft ook geen zin want luisteren doet mevrouw niet als ze een buit te pakken heeft. Dus snel een duster aan gedaan en de tuin in om Kiwi te grijpen die op haar beurt weer die dode vogel in haar bakkes had. Tenminste...ik hoop maar dat ie dood is. Ik kon hem haar ontfutselen en hij ligt nu in de tuin. Maar Kiwi is binnen. Ze loopt rusteloos rond. Ik denk dat haar oerinstincten in hevige mate aangewakkerd zijn. Ja, dahag. Het zijn hier geen eeuwige jachtvelden! Ze eet maar lekker brokjes!
Nu moet ik dalijk alleen nog even een plan bedenken om me te ontdoen van het lijk...
In de kofferbak maar?? Hoe doen anderen dat??? :-/

Geen opmerkingen: