zondag 12 juli 2009

Gefeliciteerd!


credits hier

Even een klein tussendoortje....
Vandaag zijn Sander en Nathalie precies een jaar getrouwd. Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie er een leuke dag van gaan maken. Het weer was vorig jaar trouwens wel een poepie beter, hè? We hebben toen nog wel het zonnetje zien schijnen. Zo te zien gaat dat vandaag niet lukken. Regen, regen, regen. Bah. En ik vier nog wel mijn verjaardag vandaag. Het kan niet eens in de tuin! Maar ja, niets aan te doen.
Ik ga maar eens opschieten. Ik heb nog zooooveeeeel te doen.....:-/

2 opmerkingen:

Sander en Nathalie zei

Hoi Ineke,

Dank voor de mooie scrap en felicitatie! Het is inderdaad een stuk slechter weer dan vorig jaar.

Jij ook nog een fijne verjaardag vandaag toegewenst!

Groetjes Sander en Nathalie+1

TINEKE REINDERS zei

wat een moooie layout. gr tineke