zondag 5 juli 2009

Over kranen en broeken...


credits hier

Goeiemorgen allemaal! En wederom een zonnige dag! Tjonge, we worden maar verwend. De tuin snakt wel naar een beetje water. Dus ALS het vanmiddag gaat regenen, zoals voorspeld, dan vind ik dat niet zo erg. Dan hoef ik tenminste niet te sproeien. Dat is zo onhandig hier. Ik heb namelijk geen kraantje in de tuin. Dat staat al 13 jaar op mijn verjaardagsverlanglijstje, maar nog steeds heb ik dat niet gekregen. Nu moet de slang dus door de kamer heen naar de kraan in de keuken. En dat lekt. Als ik vergeet een doek neer te leggen dan wordt de keukenvloer helemaal nat. Wat een gedoe, hè. De potten doe ik dagelijks maar gewoon met een gieter water geven. Ach ja, t'is behelpen. Maar ik ben donderdag jarig....dus m'n tuinkraantje staat WEER op mijn lijstje. Als nummer 1! :-) (Ik vier m'n verjaardag trouwens zondagmiddag, 12 juli, voor degenen die willen komen)

We zijn gisteren gedrieën naar DenHaag getogen. Jan had een nieuwe spijkerbroek nodig. Dus we hebben hem eerst maar geholpen daarmee. We hebben er 3 kunnen vinden, plus nog een gewone bruine broek, 4 overhemden, en een pak met sokken. Dus hij ging beladen en bepakt weer terug naar huis. Maris en ik hebben ons verder ondergedompeld in de wereld die 'uitverkoop' heet. Heerlijk! Maar wel vermoeiend! We konden geen pap meer zeggen na afloop. En zij moest nog wel gaan dansen 's-avonds!
Ze was trouwens vrijdag nog met een aantal vriendinnen naar een tubeglijbaan geweest ergens bij Bergschenhoek. Ik had er nog nooit van gehoord. Maar het moest wel leuk zijn. Ze moest naar boven lopen met een autoband, daar werd de onderkant ingezeept, en daarna , ROETSJJJ, naar beneden, de baan af. Was lachen natuurlijk. Ze had wel spierpijn naderhand. Tja, we zijn nou eenmaal niet sportief aangelegd. Dat zit niet in onze genen! :-P

Geen opmerkingen: