donderdag 22 oktober 2009


credits hier

Nou, mijn jasje kan ik nog steeds dragen. De wasbeurt heeft alleen niet veel geholpen. De kraag is nog steeds donkerder dan de rest. Wie heeft de gouden tip om dat weer goed te krijgen? Vertel, vertel! Ik ben ook al in de weer geweest met schuurpapier en talkpoeder maar dat heeft ook niet geholpen. Alleen kreeg de omgeving een mooi stoffig laagje. En daar zit ik ook niet op te wachten!
Nou ja, dan maar een andere oplossing: sjaaltjes en dassen dragen! Geen probleem.

Inmiddels heb ik het voor elkaar gekregen om muziek toe te voegen op de Inspirited site. Zo raar dat dat niet standaard toegevoegd kan worden op Blogger! Filmpjes, foto's...allemaal geen probleem. Muziek dus wel. Ben eerst op zoek gegaan naar een site waar ik de muziekstukken (gratis) op kon stallen. Dat is upload-mp3.com geworden. Op de site van Jan's koor moesten alleen kleine stukjes muziek komen. Dus er moest een gedeelte netjes weg gefade (ik ken niet eens de nederlandse vertaling!) worden. Tja, weer op zoek naar een programmaatje die dat kan. Dat is Audacity geworden. En Audacity zelf heeft ook weer een ander programmaatje nodig: Lame-encoder. De een werkt niet zonder de ander. Maar na alles geïnstalleerd te hebben kreeg ik dus wel mooi voor elkaar wat ik wilde: muziek bewerken. Ik kan nu knippen en plakken, in- en outfaden enzo. Komt mooi uit want inmiddels heb ik wat nieuwe opnames van Inspirited van afgelopen weekend. Toen traden ze op in een katholieke kerk in Zeeland(NB). Die opnames moeten nu uit de kerkdienst geknipt worden, gefade worden, geupload worden en daarna op de site gezet worden. Er is dus weer werk aan de winkel.
En zo blijf je bezig, hè? Van het een komt het ander!

Maar ik neem toch ook nog tijd om te scrappen. Ben gisteren bezig geweest met Mariska's verjaardagskaart. Ze is zondag jarig en we vieren het dus ook zondagmiddag voor degenen die willen/kunnen komen!
En bovenstaand scrapje heb ik gisteren in elkaar geflanst. Is Joséphine geen dotje? Ja, ik weet het: dat zeg ik nou elke keer! Maar ECHT: t'is zo!
Haar foto's lenen zich zo goed voor zulke fantasie-scrapjes! Zeg nou zelf!

Geen opmerkingen: