zaterdag 14 november 2009

Daar is ie weer....


credits: papers....?/alpha....Sannn/elements....Becca/Ineke62/stamp...LLL Creations/font...Pea Beth

Vanochtend dacht ik nog dat het vandaag niks meer zou worden met het weer! Wat een plensbuien, zeg. Ik had al medelijden met Sinterklaas en zijn zwartgeschminkte Pietjes die vandaag ons kikkerlandje aan zouden doen. Want regen en schmink...gaat dat samen?? Me dunkt van niet! Een ongelukkige combinatie! En hoe leg je dat je kinderen uit?
Maar vanmiddag scheen de zon. Ik ben naar het Stadshart gegaan met het plan om eens lekker te gaan winkelen. En wie kwam ik daar tegen: de Sint! En ik vond het nog leuk ook! Ik had zelfs weer een beetje zo'n 'vol verwachting klopt mijn hart' gevoel. :-) Echt waar! Zie je wel: ik word alweer kinds. Weet je wat ik nodig heb? Een leasekind! :-) Dan staat het tenminste niet zo raar om als 47-jarige achter Sinterklaas en zijn gevolg aan te hobbelen. En ook al nam ik soms een ander straatje, dan nog kwam ik hem uiteindelijk weer ergens tegen. Ik heb zelfs nog staan wachten bij een koets met paarden in de hoop dat Sint bij het instappen nog een smak zou maken. Ik stond al klaar met mijn camera. Zo ben ik dan ook wel weer! :-) Maar de koets moest daar weg van de politie, dus dat was jammer. Maar ik heb wel wat fotootjes genomen van het hele gebeuren. En vanmiddag heb ik ze gelijk maar even gescrapt.

Nu lopen de festiviteiten wel door elkaar allemaal. Gisteren ben ik nog bij de kerstshow van tuincentrum de 'Driesprong' geweest. Oh, wow! Ik vind dat ze zichzelf hebben overtroffen dit jaar! Heel stijlvol! En alles staat zo mooi gerangschikt! Ik heb wel weer leuke ideeën opgedaan. Volgende week nog maar eens terug om een aantal dingetjes te kopen.

Hebben jullie trouwens je huis al gezien met Google Maps Streetview? (Voer je adres in, klik op 'zoeken in maps' en sleep het oranje mannetje naar punt A.) Eindelijk staat Zoetermeer en zowat de gehele randstad er nu ook duidelijk op. Ons huis ziet er redelijk netjes uit. Jammer van het onkruid in de groenstrook voor de deur. De gemeentelijke onkruidwieders waren dus nog niet langs gekomen. Het had leuk geweest als één van ons NET de deur uit gekomen zou zijn en zo voor altijd zou zijn vereeuwigd op het internet!

Geen opmerkingen: